آ
-
آموزش الکترونیکی
بررسی نظرات مدرسان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان درمورد به کارگیری فناوریهای اینترنت محور در آموزش الکترونیکی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 193-224]
-
آموزش زبان
واکاوی فنون بلاغت ادبیات فارسی از منظر آموزش به غیرفارسی زبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 143-169]
-
آموزش زبان فارسی
معرفی «الگوی زبامغز» جهت آموزش مهارت گفتگو به غیرفارسیزبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 13-43]
-
آموزش زبان فارسی
بررسی رویکردهای ضروری در آموزش حروف اضافه به فارسیآموزان ِغیرفارسی زبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 171-192]
-
آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
بررسی نظرات مدرسان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان درمورد به کارگیری فناوریهای اینترنت محور در آموزش الکترونیکی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 193-224]
-
آموزش مجازی
توصیف و تحلیل شبکه آموزشی شاد از منظر زبانشناسی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 67-87]
-
آموزش واژه
اهمیت آموزش و ارزشیابی واژگان در یادگیری زبان دوم/خارجی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 89-104]
ا
-
ادبیات فارسی
واکاوی فنون بلاغت ادبیات فارسی از منظر آموزش به غیرفارسی زبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 143-169]
-
ارزشیابی
اهمیت آموزش و ارزشیابی واژگان در یادگیری زبان دوم/خارجی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 89-104]
-
استانبولی زبانان
بررسی خطاهای پر بسامد استانبولی زبانان در یادگیری و کاربرد حروف اضافة زبان فارسی (مطالعه و تحلیل) [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 283-318]
-
الفبا
راهکارهای آموزش الفبای زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از دیدگاه مدرسان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 125-142]
-
الگوی زبامغز
معرفی «الگوی زبامغز» جهت آموزش مهارت گفتگو به غیرفارسیزبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 13-43]
-
الگوهای غیرمعیار زبان فارسی
توصیف و تحلیل شبکه آموزشی شاد از منظر زبانشناسی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 67-87]
ت
-
تحلیل خطا
تحلیل خطای آوایی فارسیآموزان ژاپنی در چارچوب نظریه بهینگی و ارائه راهکارآموزشی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 45-66]
-
تحلیل مقابله ای
بررسی خطاهای پر بسامد استانبولی زبانان در یادگیری و کاربرد حروف اضافة زبان فارسی (مطالعه و تحلیل) [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 283-318]
-
ترکیب اضافی
نگاهی به ترکیبات ساده وصفی و اضافی در زبانهای فارسی و چینی (رویکردی آموزشی) [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 105-123]
-
ترکیب وصفی
نگاهی به ترکیبات ساده وصفی و اضافی در زبانهای فارسی و چینی (رویکردی آموزشی) [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 105-123]
ح
-
حروف اضافه
بررسی رویکردهای ضروری در آموزش حروف اضافه به فارسیآموزان ِغیرفارسی زبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 171-192]
-
حروف اضافه استانبولی
بررسی خطاهای پر بسامد استانبولی زبانان در یادگیری و کاربرد حروف اضافة زبان فارسی (مطالعه و تحلیل) [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 283-318]
خ
-
خطای آموزشی
بررسی خطاهای پر بسامد استانبولی زبانان در یادگیری و کاربرد حروف اضافة زبان فارسی (مطالعه و تحلیل) [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 283-318]
-
خطای بین زبانی
بررسی خطاهای پر بسامد استانبولی زبانان در یادگیری و کاربرد حروف اضافة زبان فارسی (مطالعه و تحلیل) [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 283-318]
-
خطای درون زبانی
بررسی خطاهای پر بسامد استانبولی زبانان در یادگیری و کاربرد حروف اضافة زبان فارسی (مطالعه و تحلیل) [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 283-318]
-
خطاهای حروف اضافه
بررسی خطاهای پر بسامد استانبولی زبانان در یادگیری و کاربرد حروف اضافة زبان فارسی (مطالعه و تحلیل) [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 283-318]
-
خواندن
راهکارهای آموزش الفبای زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از دیدگاه مدرسان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 125-142]
د
-
دانش واژگانی
اهمیت آموزش و ارزشیابی واژگان در یادگیری زبان دوم/خارجی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 89-104]
-
دستور
واکاوی دستوری نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرامیانی؛ تحلیلی بر پایه دستور مقوله و میزان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 225-254]
ر
-
راهکار آموزش زبان
تحلیل خطای آوایی فارسیآموزان ژاپنی در چارچوب نظریه بهینگی و ارائه راهکارآموزشی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 45-66]
-
روش آموزش
مطالعه موردی شیوههای تدریس نگارش در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی جامعة المصطفی(ص) العالمیه [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 255-281]
-
رویکرد کانینگورث
مطالعه موردی شیوههای تدریس نگارش در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی جامعة المصطفی(ص) العالمیه [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 255-281]
ز
-
زباحواس
معرفی «الگوی زبامغز» جهت آموزش مهارت گفتگو به غیرفارسیزبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 13-43]
-
زیباییشناسی
واکاوی فنون بلاغت ادبیات فارسی از منظر آموزش به غیرفارسی زبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 143-169]
-
زبافکر
معرفی «الگوی زبامغز» جهت آموزش مهارت گفتگو به غیرفارسیزبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 13-43]
-
زبان چینی
نگاهی به ترکیبات ساده وصفی و اضافی در زبانهای فارسی و چینی (رویکردی آموزشی) [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 105-123]
-
زبان دوم
راهکارهای آموزش الفبای زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از دیدگاه مدرسان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 125-142]
-
زبان ژاپنی
تحلیل خطای آوایی فارسیآموزان ژاپنی در چارچوب نظریه بهینگی و ارائه راهکارآموزشی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 45-66]
-
زبان فارسی
نگاهی به ترکیبات ساده وصفی و اضافی در زبانهای فارسی و چینی (رویکردی آموزشی) [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 105-123]
-
زبان فارسی
واکاوی فنون بلاغت ادبیات فارسی از منظر آموزش به غیرفارسی زبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 143-169]
-
زبان فارسی
تحلیل خطای آوایی فارسیآموزان ژاپنی در چارچوب نظریه بهینگی و ارائه راهکارآموزشی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 45-66]
-
زباهیجان
معرفی «الگوی زبامغز» جهت آموزش مهارت گفتگو به غیرفارسیزبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 13-43]
-
زباهنگ
معرفی «الگوی زبامغز» جهت آموزش مهارت گفتگو به غیرفارسیزبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 13-43]
-
زمان و مکان
بررسی رویکردهای ضروری در آموزش حروف اضافه به فارسیآموزان ِغیرفارسی زبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 171-192]
س
-
سطح فرامیانی
واکاوی دستوری نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرامیانی؛ تحلیلی بر پایه دستور مقوله و میزان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 225-254]
-
سنجش
اهمیت آموزش و ارزشیابی واژگان در یادگیری زبان دوم/خارجی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 89-104]
ط
-
طرحوارههای عینی و تصویری
بررسی رویکردهای ضروری در آموزش حروف اضافه به فارسیآموزان ِغیرفارسی زبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 171-192]
غ
-
غیرفارسیزبانان
راهکارهای آموزش الفبای زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از دیدگاه مدرسان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 125-142]
ف
-
فارسیآموزی
تحلیل خطای آوایی فارسیآموزان ژاپنی در چارچوب نظریه بهینگی و ارائه راهکارآموزشی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 45-66]
-
فارسیآموز چینی
واکاوی دستوری نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرامیانی؛ تحلیلی بر پایه دستور مقوله و میزان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 225-254]
-
فضای مجازی
توصیف و تحلیل شبکه آموزشی شاد از منظر زبانشناسی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 67-87]
-
فناوریهای اینترنت محور
بررسی نظرات مدرسان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان درمورد به کارگیری فناوریهای اینترنت محور در آموزش الکترونیکی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 193-224]
-
فنون بلاغی
واکاوی فنون بلاغت ادبیات فارسی از منظر آموزش به غیرفارسی زبانان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 143-169]
ق
-
قرضگیری زبانی
توصیف و تحلیل شبکه آموزشی شاد از منظر زبانشناسی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 67-87]
م
-
مدرسان آزفا
بررسی نظرات مدرسان آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان درمورد به کارگیری فناوریهای اینترنت محور در آموزش الکترونیکی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 193-224]
-
مرکز آموزش زبان فارسی مدرسۀ المهدی(عج)
مطالعه موردی شیوههای تدریس نگارش در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی جامعة المصطفی(ص) العالمیه [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 255-281]
-
مطالعۀ موردی
مطالعه موردی شیوههای تدریس نگارش در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی جامعة المصطفی(ص) العالمیه [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 255-281]
-
مقوله و میزان
واکاوی دستوری نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرامیانی؛ تحلیلی بر پایه دستور مقوله و میزان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 225-254]
-
مهارت نوشتن
مطالعه موردی شیوههای تدریس نگارش در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی جامعة المصطفی(ص) العالمیه [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 255-281]
-
مهارتهای زبانی
اهمیت آموزش و ارزشیابی واژگان در یادگیری زبان دوم/خارجی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 89-104]
ن
-
نرمافزار کاربردی شاد
توصیف و تحلیل شبکه آموزشی شاد از منظر زبانشناسی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 67-87]
-
نظام آوایی
تحلیل خطای آوایی فارسیآموزان ژاپنی در چارچوب نظریه بهینگی و ارائه راهکارآموزشی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 45-66]
-
نظریه بهینگی
تحلیل خطای آوایی فارسیآموزان ژاپنی در چارچوب نظریه بهینگی و ارائه راهکارآموزشی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 45-66]
-
نوشتار
واکاوی دستوری نوشتار فارسیآموزان چینی سطح فرامیانی؛ تحلیلی بر پایه دستور مقوله و میزان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 225-254]
-
نوشتن
راهکارهای آموزش الفبای زبان فارسی به غیرفارسیزبانان از دیدگاه مدرسان [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 125-142]
و
-
واژه
اهمیت آموزش و ارزشیابی واژگان در یادگیری زبان دوم/خارجی [دوره 7، شماره 12، 1401، صفحه 89-104]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد