آ
-
آموزش تلفظ
بررسی و تحلیل نحوۀ آموزش تلفظ زبان فارسی در مجموعۀ آموزشی آموزش فارسی به فارسی [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 61-84]
-
آموزش زبان
تداخل زبانی فضای مجازی و زبان معیار و تاثیر آن بر آموزش زبان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 37-50]
-
آموزش زبان فارسی
بررسی خطاهای آوایی مالایی زبانان در یادگیری و کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 51-87]
-
آموزش زبان فارسی
مولفههای اخلاقی استاد زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 141-159]
-
آموزش زبان فارسی
نقدی بر کتاب آموزش فارسی به فارسی(3) مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 11-30]
-
آموزش زبان فارسی
بررسی نقش داستان کوتاه در فرآیند آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 85-102]
-
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان
مقایسه هوش هیجانی و یادگیری زبان فارسی (خواندن و نوشتن) بین فارسی آموزان دانشگاه مجازی جامعه المصطفی قم و دانشگاه حضوری علوم پزشکی تهران [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 117-139]
-
آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان
تدوین محتوای خواندن متون بازرگانی برای فارسیآموزان سطح متوسط در چارچوب اندرسون (1994) و بر اساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 11-35]
ا
-
ادبیات
بررسی نقش داستان کوتاه در فرآیند آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 85-102]
-
ارزیابی کیفیت
بررسی رشد کمی و ارتقای کیفیت رشته زبان و ادبیات فارسی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 119-149]
-
استاد
مولفههای اخلاقی استاد زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 141-159]
-
اشکالات دستوری
نقدی بر کتاب آموزش فارسی به فارسی(3) مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 11-30]
-
اصل کم کوشی
نگاهی دوباره به قاعده حذف در زبان فارسی شکسته [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 31-60]
-
اعتبارسنجی
بررسی رشد کمی و ارتقای کیفیت رشته زبان و ادبیات فارسی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 119-149]
-
الگوی اندرسون (1994)
تدوین محتوای خواندن متون بازرگانی برای فارسیآموزان سطح متوسط در چارچوب اندرسون (1994) و بر اساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 11-35]
-
انگیزه
بررسی میزان انگیزه دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی در یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 103-118]
ت
-
تحلیل خطا
بررسی خطاهای آوایی مالایی زبانان در یادگیری و کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 51-87]
-
تحلیل مقابلهای
بررسی خطاهای آوایی مالایی زبانان در یادگیری و کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 51-87]
-
تداخل زبانی
تداخل زبانی فضای مجازی و زبان معیار و تاثیر آن بر آموزش زبان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 37-50]
-
تعاملات زبانی با کودکان
تعاملات زبانی با کودکان: تاثیر سن و سطح سواد پدر و مادر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 89-116]
چ
-
چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی
تدوین محتوای خواندن متون بازرگانی برای فارسیآموزان سطح متوسط در چارچوب اندرسون (1994) و بر اساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 11-35]
ح
-
حذف حرف
نگاهی دوباره به قاعده حذف در زبان فارسی شکسته [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 31-60]
-
حذف مصوت کوتاه
نگاهی دوباره به قاعده حذف در زبان فارسی شکسته [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 31-60]
خ
-
خطاهای آوایی
بررسی خطاهای آوایی مالایی زبانان در یادگیری و کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 51-87]
-
خطاهای زبانی
تعاملات زبانی با کودکان: تاثیر سن و سطح سواد پدر و مادر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 89-116]
د
-
داستان کوتاه
بررسی نقش داستان کوتاه در فرآیند آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 85-102]
-
دانشگاه بین المللی امام خمینی
بررسی میزان انگیزه دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی در یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 103-118]
ر
-
رشته زبان و ادبیات فارسی
بررسی رشد کمی و ارتقای کیفیت رشته زبان و ادبیات فارسی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 119-149]
-
رشد کمی
بررسی رشد کمی و ارتقای کیفیت رشته زبان و ادبیات فارسی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 119-149]
-
رویکرد بدلی ـ شهودی
بررسی و تحلیل نحوۀ آموزش تلفظ زبان فارسی در مجموعۀ آموزشی آموزش فارسی به فارسی [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 61-84]
-
رویکرد تحلیلی ـ زبانی
بررسی و تحلیل نحوۀ آموزش تلفظ زبان فارسی در مجموعۀ آموزشی آموزش فارسی به فارسی [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 61-84]
-
رویکرد تکلیف محور
بررسی و تحلیل نحوۀ آموزش تلفظ زبان فارسی در مجموعۀ آموزشی آموزش فارسی به فارسی [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 61-84]
ز
-
زبان آموز
مولفههای اخلاقی استاد زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 141-159]
-
زبان شکسته
نگاهی دوباره به قاعده حذف در زبان فارسی شکسته [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 31-60]
-
زبان فارسی
نگاهی دوباره به قاعده حذف در زبان فارسی شکسته [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 31-60]
-
زبان فارسی
بررسی میزان انگیزه دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی در یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 103-118]
س
-
سازگاری
بررسی میزان انگیزه دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی در یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 103-118]
-
سطح تحصیلات والدین
تعاملات زبانی با کودکان: تاثیر سن و سطح سواد پدر و مادر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 89-116]
-
سن والدین
تعاملات زبانی با کودکان: تاثیر سن و سطح سواد پدر و مادر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 89-116]
ع
-
عوامل مؤثر در آموزش
مولفههای اخلاقی استاد زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 141-159]
غ
-
غیرفارسی زبانان
بررسی نقش داستان کوتاه در فرآیند آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 85-102]
ف
-
فارسی تجاری
تدوین محتوای خواندن متون بازرگانی برای فارسیآموزان سطح متوسط در چارچوب اندرسون (1994) و بر اساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 11-35]
-
فراگیری زبان مادری
تعاملات زبانی با کودکان: تاثیر سن و سطح سواد پدر و مادر [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 89-116]
-
فضای مجازی
تداخل زبانی فضای مجازی و زبان معیار و تاثیر آن بر آموزش زبان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 37-50]
م
-
مالایی زبانان
بررسی خطاهای آوایی مالایی زبانان در یادگیری و کاربرد زبان فارسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 51-87]
-
مهارت خواندن
تدوین محتوای خواندن متون بازرگانی برای فارسیآموزان سطح متوسط در چارچوب اندرسون (1994) و بر اساس چارچوب مرجع آموزش زبان فارسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 11-35]
-
مهارت خواندن
مقایسه هوش هیجانی و یادگیری زبان فارسی (خواندن و نوشتن) بین فارسی آموزان دانشگاه مجازی جامعه المصطفی قم و دانشگاه حضوری علوم پزشکی تهران [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 117-139]
-
مهارت نوشتن
مقایسه هوش هیجانی و یادگیری زبان فارسی (خواندن و نوشتن) بین فارسی آموزان دانشگاه مجازی جامعه المصطفی قم و دانشگاه حضوری علوم پزشکی تهران [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 117-139]
-
مولفههای اخلاقی
مولفههای اخلاقی استاد زبان فارسی به غیرفارسی زبانان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 141-159]
ن
-
نحو زبان
تداخل زبانی فضای مجازی و زبان معیار و تاثیر آن بر آموزش زبان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 37-50]
-
نظام آموزش عالی
بررسی رشد کمی و ارتقای کیفیت رشته زبان و ادبیات فارسی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 119-149]
-
نظام واژگانی
تداخل زبانی فضای مجازی و زبان معیار و تاثیر آن بر آموزش زبان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 37-50]
-
نظان آوایی
تداخل زبانی فضای مجازی و زبان معیار و تاثیر آن بر آموزش زبان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 37-50]
-
نقد و بررسی
نقدی بر کتاب آموزش فارسی به فارسی(3) مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 11-30]
ه
-
هوش هیجانی
مقایسه هوش هیجانی و یادگیری زبان فارسی (خواندن و نوشتن) بین فارسی آموزان دانشگاه مجازی جامعه المصطفی قم و دانشگاه حضوری علوم پزشکی تهران [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 117-139]
ی
-
یادگیری
مقایسه هوش هیجانی و یادگیری زبان فارسی (خواندن و نوشتن) بین فارسی آموزان دانشگاه مجازی جامعه المصطفی قم و دانشگاه حضوری علوم پزشکی تهران [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 117-139]
-
یادگیری
بررسی میزان انگیزه دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی در یادگیری زبان فارسی [دوره 3، شماره 5، 1396، صفحه 103-118]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد