دوره و شماره: دوره 4، شماره 7، اسفند 1397، صفحه 1-125 

مقاله پژوهشی

بررسی عوامل موثر بر بروز خطاهای املایی در فرایند فراگیری زبان مادری مطالعه موردی دو زبان فارسی و انگلیسی

صفحه 11-30

اعظم رستمی


جایگاه ادبیات در آموزش زبان فارسی

صفحه 31-46

عاطفه خدایی لیقوان


نقش روش‌های ارتباطی و ساختار محور در کتاب چهارم مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی

صفحه 47-60

محمدحسین طالعی؛ مجتبی ابراهیمی


آموزش جملات شرطی غیر‌واقعی و فرضی به ‌غیر فارسی‌زبانان در فرایند فرهنگ‌سازی

صفحه 61-80

لیلا عباس زاده زیدی؛ اسماعیل فرجی


طراحی فرایند نوشتن در سطح پایه با بهره‌ گیری از رویکرد تکلیف‌ محور در ﭼﺎرﭼﻮب روﯾﮑﺮد ارﺗﺒﺎﻃﯽ

صفحه 80-102

علی فاطمی منش؛ رسول مرجانی


لزوم الگوگیری از کتاب «فارسی بخوانیم اول دبستان» برای آموزش الفبا به غیرفارسی‌ زبانان

صفحه 103-118

داریوش گودرزی