دوره و شماره: دوره 10، شماره 2 - شماره پیاپی 19، اسفند 1404 

مقاله پژوهشی

بررسی مطابقت فعل و فاعل در نوشتار فارسی‌آموزان غیرفارسی‌زبان بر اساس پارامترهای دستور جهانشمول

محمدرضا طلابی؛ رضامراد صحرایی


تحلیل یادگیری کسره‌ی اضافه فارسی در عرب‌زبانان عراقی: آزمون چارچوب موگول در آموزش زبان دوم

10.22034/maz.2025.21405.1153

محمد نقی زاده؛ رضا مراد صحرایی


کاربست شاهنامه در آموزش زبان فارسی برپایه ی تلفیق نظریه هلیدی و پریستون

10.22034/maz.2025.20913.1147

شراره سادات سرسرابی؛ نرگس ملکی نژاد؛ صدیقه سادات مقداری


تأثیر انگاره‌های زبان‌آموزان در روند یادگیری

10.22034/maz.2025.21651.1164

محسن جمشیدی کوهساری؛ محبوبه جمشیدی کوهساری؛ مهدیه سادات احمدپور


بررسی تأثیر انگاره‌های آموزش تلفیقی بر رضایت و پیشرفت فارسی‌آموزان در یادگیری واژه‌های کاربردی زبان فارسی

10.22034/maz.2025.21924.1167

حسنیه شرفی‌نژاد؛ رضامراد صحرائی؛ احسان طوفانی‌نژاد


واکاوی ‏محتوای‏ خوانداری مجموعه درسنامه‌های پارسا و پرفا ‏بر‏پایه‌ی ‏انگاره‌ی ‏نیل ‏اندرسون

10.22034/maz.2025.21647.1161

رضا قاسمی؛ محمد باقر میرزایی حصاریان؛ لیلا گلپور