آ
-
آچاک، ایوب
ارزیابی تطبیقی و شخصیت محور داستانهای کتب فارسی متوسطة اول بر اساس نظریة انتخاب ویلیام گلاسر [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 43-68]
-
آذر، اسماعیل
مطالعه تطبیقی نمادهای حیوانی در ضربالمثلهای فارسی و عربی برای فارسیآموزی خارجیان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 179-206]
ا
-
ابراهیمی، شیما
مجازیسازی الگوی مفهومی آموزش گامی مؤثر در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 43-69]
-
ابراهیمی، مجتبی
تحلیل مقایسهای نقشهای هفتگانه هلیدی در کتابهای آموزش زبان «فارسی بیاموزیم» و «پارسا خواندن» [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 251-271]
-
ابراهیمی شهرآباد، رقیه
ارائه رویکردی پیشنهادی جهت تدوین محتوا و تدریس زبان فارسی متناسب با نظام آموزشی و تربیتی جامعه المصطفى(ص) العالمیه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 185-210]
-
الماسی، مجتبی
ارزیابی مجموعه آموزشی «آموزش کاربردی واژه» بر مبنای شاخصهای کانینگزورث [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 119-158]
-
امیریان، زهرا
تهیه و تدوین متون خواندن برگرفته از قصههای کلیله ودمنه برای غیرفارسی زبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 131-169]
ب
-
بازدار، تهمینه
بررسی تطبیقی ویژگیهای زمان دستوری و نمود در زبانهای فارسی و چینی براساس زبانشناسی پیکرهای [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 211-237]
-
برزگر بفروئی، محدثه
بررسی تطبیقی واژة «گاو» در زبانهای چینی و فارسی از نظر معناشناسی و کاربردشناسی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 159-177]
-
بهار، هناء
ساختمان دستوری گروه اسمی در نوشتار فارسیآموزان عرب سطح فرامیانی (تحلیلی بر پایه نظریه عمومی زبان) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 13-42]
پ
-
پورنوروز، مریم
طراحی بازبینة جامع ارزیابی درسنامههای چهار مهارتی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 69-90]
ج
-
جعفری، فاطمه
چالشهای هویت اجتماعی دانشجویان غیرفارسیزبان در ایران [دوره 9، شماره 17، 1402]
خ
-
خواجوی، یاسر
رعایت اصول نگارش و ویرایش فارسی در نوشتار دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 99-130]
ر
-
رستمی، رویا
تهیه و تدوین متون خواندن برگرفته از قصههای کلیله ودمنه برای غیرفارسی زبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 131-169]
-
رضایی، احمد
فیلم و زبان دوم؛ بررسی و تحلیل مؤلفههای فیلم سینمایی در آموزش زبان دوم (مورد مطالعاتی: آموزش زبان فارسی در کره جنوبی و چین) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 207-224]
-
رفیعی، عادل
تهیه و تدوین متون خواندن برگرفته از قصههای کلیله ودمنه برای غیرفارسی زبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 131-169]
-
رهبر، بهزاد
چالشهای هویت اجتماعی دانشجویان غیرفارسیزبان در ایران [دوره 9، شماره 17، 1402]
ز
-
زندی، بهمن
مطالعه تطبیقی نمادهای حیوانی در ضربالمثلهای فارسی و عربی برای فارسیآموزی خارجیان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 179-206]
س
-
سلیمانی، حسن
راهبردهای مهارت گوش دادن در آموزش زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 285-306]
ش
-
شیردست بهنمیری، مهشید
بررسی محتوا و عناصر فرهنگی در کتاب درس «پرفا 1» برپایه انگاره تلفیقی کرتازی و جین و آداسکو و همکاران [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 337-353]
ص
-
صالح، عاطفه
فیلم و زبان دوم؛ بررسی و تحلیل مؤلفههای فیلم سینمایی در آموزش زبان دوم (مورد مطالعاتی: آموزش زبان فارسی در کره جنوبی و چین) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 207-224]
-
صحرایی، رضا مراد
پردازش مبتداسازی در جملات فارسی توسط فارسیآموزان غیرایرانی (تحلیلی بر پایۀ نظریۀ پردازش درونداد ونپتن) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 307-336]
-
صحرایی، رضا مراد
ارزیابی مجموعه آموزشی «آموزش کاربردی واژه» بر مبنای شاخصهای کانینگزورث [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 119-158]
-
صحرایی، رضا مراد
چالشهای هویت اجتماعی دانشجویان غیرفارسیزبان در ایران [دوره 9، شماره 17، 1402]
-
صداقت، الهام
مطالعه تطبیقی نمادهای حیوانی در ضربالمثلهای فارسی و عربی برای فارسیآموزی خارجیان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 179-206]
ط
-
طباطبایی، نرگس سادات
ارزیابی محتوایی درسنامه آموزشی «فراز فارسی» بر اساس شاخصهای تاملینسون از دیدگاه مدرسان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 225-249]
-
طبری شاهاندشت، نرگس
بررسی وضعیت آموزش زبان چینی و فارسی در ایران و چین [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 71-98]
-
طهماسبی، حامد
بررسی کتابهای فارسی عمومی از مجموعه کتابهای آموزش زبان فارسی «پارسا» براساس نقشهای هفتگانه هلیدی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 273-303]
ع
-
عطاریان، علی
بررسی کتابهای فارسی عمومی از مجموعه کتابهای آموزش زبان فارسی «پارسا» براساس نقشهای هفتگانه هلیدی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 273-303]
ف
-
فاطمی منش، علی
ارزیابی محتوای دستور در کتاب «پارسا» فارسی عمومی (1) در سطح مقدماتی، بر اساس رویکرد دستور آموزشی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 238-283]
-
فرخ، زهرا
راهبردهای مهارت گوش دادن در آموزش زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 285-306]
-
فلاح، فاطمه
رعایت اصول نگارش و ویرایش فارسی در نوشتار دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 99-130]
ک
-
کارخانه، مریم
ﺭﻭﺍﯾﯽ آزﻣﻮﻥ درک ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻓﺎﺭﺳﯽآﻣﻮزﺍﻥ غیرایرانی: ﺗﺤﻠﻴﻠﯽ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﺍﺻﻮل آزﻣﻮﻥ شناسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 13-41]
-
کاظمی، فاطره
مجازیسازی الگوی مفهومی آموزش گامی مؤثر در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 43-69]
-
کلاری، فاطمه
پردازش مبتداسازی در جملات فارسی توسط فارسیآموزان غیرایرانی (تحلیلی بر پایۀ نظریۀ پردازش درونداد ونپتن) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 307-336]
-
کلاری، فاطمه
واکاوی رمزگردانی در کلاسهای آموزش زبان فارسی به خارجیها: پژوهشی مروری [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 91-117]
گ
-
گل پور، لیلا
ﺭﻭﺍﯾﯽ آزﻣﻮﻥ درک ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻓﺎﺭﺳﯽآﻣﻮزﺍﻥ غیرایرانی: ﺗﺤﻠﻴﻠﯽ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﺍﺻﻮل آزﻣﻮﻥ شناسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 13-41]
-
گل پور، لیلا
ساختمان دستوری گروه اسمی در نوشتار فارسیآموزان عرب سطح فرامیانی (تحلیلی بر پایه نظریه عمومی زبان) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 13-42]
ل
-
لطافتی، رویا
چالشهای هویت اجتماعی دانشجویان غیرفارسیزبان در ایران [دوره 9، شماره 17، 1402]
-
لیو، چیان
بررسی اجمالی مَثَلهای چینی و فارسی (توصیف و تحلیلی مقابلهای) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 171-184]
م
-
مصطفی پور، اشکان
ارائه رویکردی پیشنهادی جهت تدوین محتوا و تدریس زبان فارسی متناسب با نظام آموزشی و تربیتی جامعه المصطفى(ص) العالمیه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 185-210]
-
معینی، علی اصغر
ارزیابی محتوای دستور در کتاب «پارسا» فارسی عمومی (1) در سطح مقدماتی، بر اساس رویکرد دستور آموزشی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 238-283]
-
مو، هونگ یان
بررسی وضعیت آموزش زبان چینی و فارسی در ایران و چین [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 71-98]
-
میردهقان فراشاه، مهین ناز
بررسی محتوا و عناصر فرهنگی در کتاب درس «پرفا 1» برپایه انگاره تلفیقی کرتازی و جین و آداسکو و همکاران [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 337-353]
-
میردهقان فراشاه، مهین ناز
طراحی بازبینة جامع ارزیابی درسنامههای چهار مهارتی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 69-90]
-
میرزایی حصاریان، محمد باقر
ﺭﻭﺍﯾﯽ آزﻣﻮﻥ درک ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻓﺎﺭﺳﯽآﻣﻮزﺍﻥ غیرایرانی: ﺗﺤﻠﻴﻠﯽ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﺍﺻﻮل آزﻣﻮﻥ شناسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 13-41]
-
میرزایی حصاریان، محمدباقر
ساختمان دستوری گروه اسمی در نوشتار فارسیآموزان عرب سطح فرامیانی (تحلیلی بر پایه نظریه عمومی زبان) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 13-42]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد