آ
-
آزمون مهارت درک خوانداری
ﺭﻭﺍﯾﯽ آزﻣﻮﻥ درک ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻓﺎﺭﺳﯽآﻣﻮزﺍﻥ غیرایرانی: ﺗﺤﻠﻴﻠﯽ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﺍﺻﻮل آزﻣﻮﻥ شناسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 13-41]
-
آموزش
فیلم و زبان دوم؛ بررسی و تحلیل مؤلفههای فیلم سینمایی در آموزش زبان دوم (مورد مطالعاتی: آموزش زبان فارسی در کره جنوبی و چین) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 207-224]
-
آموزش زبان دوم
واکاوی رمزگردانی در کلاسهای آموزش زبان فارسی به خارجیها: پژوهشی مروری [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 91-117]
-
آموزش زبان فارسی
مجازیسازی الگوی مفهومی آموزش گامی مؤثر در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 43-69]
-
آموزش زبان فارسی
بررسی اجمالی مَثَلهای چینی و فارسی (توصیف و تحلیلی مقابلهای) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 171-184]
-
آموزش زبان فارسی
راهبردهای مهارت گوش دادن در آموزش زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 285-306]
-
آموزش زبان فارسی
پردازش مبتداسازی در جملات فارسی توسط فارسیآموزان غیرایرانی (تحلیلی بر پایۀ نظریۀ پردازش درونداد ونپتن) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 307-336]
-
آموزش زبان فارسی
تحلیل مقایسهای نقشهای هفتگانه هلیدی در کتابهای آموزش زبان «فارسی بیاموزیم» و «پارسا خواندن» [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 251-271]
-
آموزش زبان فارسی
بررسی کتابهای فارسی عمومی از مجموعه کتابهای آموزش زبان فارسی «پارسا» براساس نقشهای هفتگانه هلیدی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 273-303]
-
آموزشِ زبان فارسی
ارزیابی مجموعه آموزشی «آموزش کاربردی واژه» بر مبنای شاخصهای کانینگزورث [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 119-158]
-
آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان
طراحی بازبینة جامع ارزیابی درسنامههای چهار مهارتی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 69-90]
-
آموزش مجازی
مجازیسازی الگوی مفهومی آموزش گامی مؤثر در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 43-69]
-
آموزشِ واژه
ارزیابی مجموعه آموزشی «آموزش کاربردی واژه» بر مبنای شاخصهای کانینگزورث [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 119-158]
ا
-
ابزار سنجش
رعایت اصول نگارش و ویرایش فارسی در نوشتار دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 99-130]
-
ارزیابی
ارزیابی مجموعه آموزشی «آموزش کاربردی واژه» بر مبنای شاخصهای کانینگزورث [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 119-158]
-
ارزیابی محتوایی
ارزیابی محتوایی درسنامه آموزشی «فراز فارسی» بر اساس شاخصهای تاملینسون از دیدگاه مدرسان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 225-249]
-
ارزیابی منابع آموزشی آزفا
بررسی محتوا و عناصر فرهنگی در کتاب درس «پرفا 1» برپایه انگاره تلفیقی کرتازی و جین و آداسکو و همکاران [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 337-353]
-
اصل احتمال رخداد
پردازش مبتداسازی در جملات فارسی توسط فارسیآموزان غیرایرانی (تحلیلی بر پایۀ نظریۀ پردازش درونداد ونپتن) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 307-336]
-
اصل اولین اسم
پردازش مبتداسازی در جملات فارسی توسط فارسیآموزان غیرایرانی (تحلیلی بر پایۀ نظریۀ پردازش درونداد ونپتن) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 307-336]
-
الگوی ریچموند
مطالعه تطبیقی نمادهای حیوانی در ضربالمثلهای فارسی و عربی برای فارسیآموزی خارجیان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 179-206]
-
الگوی مفهومی آموزش
مجازیسازی الگوی مفهومی آموزش گامی مؤثر در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 43-69]
-
انگاره تلفیقی
بررسی محتوا و عناصر فرهنگی در کتاب درس «پرفا 1» برپایه انگاره تلفیقی کرتازی و جین و آداسکو و همکاران [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 337-353]
-
ایران شناسی
بررسی وضعیت آموزش زبان چینی و فارسی در ایران و چین [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 71-98]
ب
-
بار معنایی
بررسی تطبیقی واژة «گاو» در زبانهای چینی و فارسی از نظر معناشناسی و کاربردشناسی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 159-177]
-
بازبینههای ارزیابی منابع آموزش زبان
طراحی بازبینة جامع ارزیابی درسنامههای چهار مهارتی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 69-90]
-
بررسی تطبیقی
بررسی تطبیقی ویژگیهای زمان دستوری و نمود در زبانهای فارسی و چینی براساس زبانشناسی پیکرهای [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 211-237]
-
بررسی و تحلیل
فیلم و زبان دوم؛ بررسی و تحلیل مؤلفههای فیلم سینمایی در آموزش زبان دوم (مورد مطالعاتی: آموزش زبان فارسی در کره جنوبی و چین) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 207-224]
پ
-
پارسا خواندن
تحلیل مقایسهای نقشهای هفتگانه هلیدی در کتابهای آموزش زبان «فارسی بیاموزیم» و «پارسا خواندن» [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 251-271]
-
پردازش درونداد
پردازش مبتداسازی در جملات فارسی توسط فارسیآموزان غیرایرانی (تحلیلی بر پایۀ نظریۀ پردازش درونداد ونپتن) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 307-336]
-
پرفا 1
بررسی محتوا و عناصر فرهنگی در کتاب درس «پرفا 1» برپایه انگاره تلفیقی کرتازی و جین و آداسکو و همکاران [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 337-353]
ت
-
تاملینسون
ارزیابی محتوایی درسنامه آموزشی «فراز فارسی» بر اساس شاخصهای تاملینسون از دیدگاه مدرسان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 225-249]
-
تحلیل تطبیقی
بررسی تطبیقی واژة «گاو» در زبانهای چینی و فارسی از نظر معناشناسی و کاربردشناسی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 159-177]
-
تحلیل مقابلهای
بررسی اجمالی مَثَلهای چینی و فارسی (توصیف و تحلیلی مقابلهای) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 171-184]
-
تهیه و تدوین
ارزیابی مجموعه آموزشی «آموزش کاربردی واژه» بر مبنای شاخصهای کانینگزورث [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 119-158]
چ
-
چارچوب مرجع اروپا
چالشهای هویت اجتماعی دانشجویان غیرفارسیزبان در ایران [دوره 9، شماره 17، 1402]
-
چالشها
چالشهای هویت اجتماعی دانشجویان غیرفارسیزبان در ایران [دوره 9، شماره 17، 1402]
-
چین شناسی
بررسی وضعیت آموزش زبان چینی و فارسی در ایران و چین [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 71-98]
د
-
دانشجویان خارجی
چالشهای هویت اجتماعی دانشجویان غیرفارسیزبان در ایران [دوره 9، شماره 17، 1402]
-
دانشگاه سلمان فارسی
رعایت اصول نگارش و ویرایش فارسی در نوشتار دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 99-130]
-
درسنامه
ارزیابی محتوایی درسنامه آموزشی «فراز فارسی» بر اساس شاخصهای تاملینسون از دیدگاه مدرسان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 225-249]
-
دستور آموزشی
ارزیابی محتوای دستور در کتاب «پارسا» فارسی عمومی (1) در سطح مقدماتی، بر اساس رویکرد دستور آموزشی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 238-283]
-
دوزبانگی
واکاوی رمزگردانی در کلاسهای آموزش زبان فارسی به خارجیها: پژوهشی مروری [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 91-117]
ر
-
راهبردهای یادگیری
راهبردهای مهارت گوش دادن در آموزش زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 285-306]
-
رعایت اصول نگارش
رعایت اصول نگارش و ویرایش فارسی در نوشتار دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 99-130]
-
رمزگردانی
واکاوی رمزگردانی در کلاسهای آموزش زبان فارسی به خارجیها: پژوهشی مروری [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 91-117]
-
روایی
ﺭﻭﺍﯾﯽ آزﻣﻮﻥ درک ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻓﺎﺭﺳﯽآﻣﻮزﺍﻥ غیرایرانی: ﺗﺤﻠﻴﻠﯽ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﺍﺻﻮل آزﻣﻮﻥ شناسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 13-41]
-
روش
ارائه رویکردی پیشنهادی جهت تدوین محتوا و تدریس زبان فارسی متناسب با نظام آموزشی و تربیتی جامعه المصطفى(ص) العالمیه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 185-210]
-
رویکرد
ارائه رویکردی پیشنهادی جهت تدوین محتوا و تدریس زبان فارسی متناسب با نظام آموزشی و تربیتی جامعه المصطفى(ص) العالمیه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 185-210]
-
رویکرد ارتباطی
ارزیابی محتوای دستور در کتاب «پارسا» فارسی عمومی (1) در سطح مقدماتی، بر اساس رویکرد دستور آموزشی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 238-283]
-
رویکرد ارتباطی
تحلیل مقایسهای نقشهای هفتگانه هلیدی در کتابهای آموزش زبان «فارسی بیاموزیم» و «پارسا خواندن» [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 251-271]
-
رویکرد ارتباطی
بررسی کتابهای فارسی عمومی از مجموعه کتابهای آموزش زبان فارسی «پارسا» براساس نقشهای هفتگانه هلیدی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 273-303]
-
رویکرد تکلیف محور
تهیه و تدوین متون خواندن برگرفته از قصههای کلیله ودمنه برای غیرفارسی زبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 131-169]
-
رویکرد محتوا محور
ارائه رویکردی پیشنهادی جهت تدوین محتوا و تدریس زبان فارسی متناسب با نظام آموزشی و تربیتی جامعه المصطفى(ص) العالمیه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 185-210]
ز
-
زبان برای اهداف ویژه دانشگاهی
ارائه رویکردی پیشنهادی جهت تدوین محتوا و تدریس زبان فارسی متناسب با نظام آموزشی و تربیتی جامعه المصطفى(ص) العالمیه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 185-210]
-
زبان چینی
بررسی وضعیت آموزش زبان چینی و فارسی در ایران و چین [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 71-98]
-
زبان چینی
بررسی تطبیقی ویژگیهای زمان دستوری و نمود در زبانهای فارسی و چینی براساس زبانشناسی پیکرهای [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 211-237]
-
زبان دوم
فیلم و زبان دوم؛ بررسی و تحلیل مؤلفههای فیلم سینمایی در آموزش زبان دوم (مورد مطالعاتی: آموزش زبان فارسی در کره جنوبی و چین) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 207-224]
-
زباندومآموزان
واکاوی رمزگردانی در کلاسهای آموزش زبان فارسی به خارجیها: پژوهشی مروری [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 91-117]
-
زبانشناسی پیکرهای
بررسی تطبیقی ویژگیهای زمان دستوری و نمود در زبانهای فارسی و چینی براساس زبانشناسی پیکرهای [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 211-237]
-
زبانشناسی نقشگرا
تحلیل مقایسهای نقشهای هفتگانه هلیدی در کتابهای آموزش زبان «فارسی بیاموزیم» و «پارسا خواندن» [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 251-271]
-
زبانشناسی نقشگرا
بررسی کتابهای فارسی عمومی از مجموعه کتابهای آموزش زبان فارسی «پارسا» براساس نقشهای هفتگانه هلیدی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 273-303]
-
زبان فارسی
بررسی وضعیت آموزش زبان چینی و فارسی در ایران و چین [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 71-98]
-
زبان فارسی
بررسی تطبیقی ویژگیهای زمان دستوری و نمود در زبانهای فارسی و چینی براساس زبانشناسی پیکرهای [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 211-237]
-
زمان دستوری
بررسی تطبیقی ویژگیهای زمان دستوری و نمود در زبانهای فارسی و چینی براساس زبانشناسی پیکرهای [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 211-237]
س
-
ساختمان دستوری
ساختمان دستوری گروه اسمی در نوشتار فارسیآموزان عرب سطح فرامیانی (تحلیلی بر پایه نظریه عمومی زبان) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 13-42]
-
سادهسازی
تهیه و تدوین متون خواندن برگرفته از قصههای کلیله ودمنه برای غیرفارسی زبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 131-169]
-
سطح فرامیانی
ساختمان دستوری گروه اسمی در نوشتار فارسیآموزان عرب سطح فرامیانی (تحلیلی بر پایه نظریه عمومی زبان) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 13-42]
ش
-
شاخصهای ارزیابی
ارزیابی محتوای دستور در کتاب «پارسا» فارسی عمومی (1) در سطح مقدماتی، بر اساس رویکرد دستور آموزشی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 238-283]
-
شاخصهای ارزیابی
ارزیابی مجموعه آموزشی «آموزش کاربردی واژه» بر مبنای شاخصهای کانینگزورث [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 119-158]
-
شخصیتهای داستانی
ارزیابی تطبیقی و شخصیت محور داستانهای کتب فارسی متوسطة اول بر اساس نظریة انتخاب ویلیام گلاسر [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 43-68]
ض
-
ضربالمثل
مطالعه تطبیقی نمادهای حیوانی در ضربالمثلهای فارسی و عربی برای فارسیآموزی خارجیان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 179-206]
ط
-
طبقهبندی زرکوب و امینی
مطالعه تطبیقی نمادهای حیوانی در ضربالمثلهای فارسی و عربی برای فارسیآموزی خارجیان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 179-206]
-
طرح درسی
ارائه رویکردی پیشنهادی جهت تدوین محتوا و تدریس زبان فارسی متناسب با نظام آموزشی و تربیتی جامعه المصطفى(ص) العالمیه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 185-210]
ع
-
عناصر فرهنگی
بررسی محتوا و عناصر فرهنگی در کتاب درس «پرفا 1» برپایه انگاره تلفیقی کرتازی و جین و آداسکو و همکاران [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 337-353]
غ
-
غیرفارسیزبانان
مجازیسازی الگوی مفهومی آموزش گامی مؤثر در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 43-69]
ف
-
فارسیآموزان سطح متوسط
تهیه و تدوین متون خواندن برگرفته از قصههای کلیله ودمنه برای غیرفارسی زبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 131-169]
-
فارسیآموزان عرب
مطالعه تطبیقی نمادهای حیوانی در ضربالمثلهای فارسی و عربی برای فارسیآموزی خارجیان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 179-206]
-
فارسی آموزان غیرایرانی
ﺭﻭﺍﯾﯽ آزﻣﻮﻥ درک ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻓﺎﺭﺳﯽآﻣﻮزﺍﻥ غیرایرانی: ﺗﺤﻠﻴﻠﯽ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﺍﺻﻮل آزﻣﻮﻥ شناسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 13-41]
-
فارسیآموز چینی
بررسی اجمالی مَثَلهای چینی و فارسی (توصیف و تحلیلی مقابلهای) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 171-184]
-
فارسیآموز عرب
ساختمان دستوری گروه اسمی در نوشتار فارسیآموزان عرب سطح فرامیانی (تحلیلی بر پایه نظریه عمومی زبان) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 13-42]
-
فارسیآموز غیرایرانی
ارزیابی محتوایی درسنامه آموزشی «فراز فارسی» بر اساس شاخصهای تاملینسون از دیدگاه مدرسان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 225-249]
-
فارسیآموزی
مطالعه تطبیقی نمادهای حیوانی در ضربالمثلهای فارسی و عربی برای فارسیآموزی خارجیان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 179-206]
-
فارسی بیاموزیم
تحلیل مقایسهای نقشهای هفتگانه هلیدی در کتابهای آموزش زبان «فارسی بیاموزیم» و «پارسا خواندن» [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 251-271]
-
فارسی متوسطه اول
ارزیابی تطبیقی و شخصیت محور داستانهای کتب فارسی متوسطة اول بر اساس نظریة انتخاب ویلیام گلاسر [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 43-68]
-
فراز فارسی
ارزیابی محتوایی درسنامه آموزشی «فراز فارسی» بر اساس شاخصهای تاملینسون از دیدگاه مدرسان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 225-249]
-
فراگیری زبان فارسی
واکاوی رمزگردانی در کلاسهای آموزش زبان فارسی به خارجیها: پژوهشی مروری [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 91-117]
-
فرهنگ ایرانی
بررسی محتوا و عناصر فرهنگی در کتاب درس «پرفا 1» برپایه انگاره تلفیقی کرتازی و جین و آداسکو و همکاران [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 337-353]
-
فیلم
فیلم و زبان دوم؛ بررسی و تحلیل مؤلفههای فیلم سینمایی در آموزش زبان دوم (مورد مطالعاتی: آموزش زبان فارسی در کره جنوبی و چین) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 207-224]
ک
-
کاربردشناسی
بررسی تطبیقی واژة «گاو» در زبانهای چینی و فارسی از نظر معناشناسی و کاربردشناسی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 159-177]
-
کلانشایستگیها
مجازیسازی الگوی مفهومی آموزش گامی مؤثر در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 43-69]
-
کلیله و دمنه
تهیه و تدوین متون خواندن برگرفته از قصههای کلیله ودمنه برای غیرفارسی زبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 131-169]
گ
-
گاو
بررسی تطبیقی واژة «گاو» در زبانهای چینی و فارسی از نظر معناشناسی و کاربردشناسی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 159-177]
-
گروه اسمی
ساختمان دستوری گروه اسمی در نوشتار فارسیآموزان عرب سطح فرامیانی (تحلیلی بر پایه نظریه عمومی زبان) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 13-42]
ل
-
لیست بررسی کانینگزورث
ارزیابی مجموعه آموزشی «آموزش کاربردی واژه» بر مبنای شاخصهای کانینگزورث [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 119-158]
م
-
مبتداسازی
پردازش مبتداسازی در جملات فارسی توسط فارسیآموزان غیرایرانی (تحلیلی بر پایۀ نظریۀ پردازش درونداد ونپتن) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 307-336]
-
مثلهای فارسی
بررسی اجمالی مَثَلهای چینی و فارسی (توصیف و تحلیلی مقابلهای) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 171-184]
-
مجموعه کتابهای آموزش زبان فارسی پارسا
بررسی کتابهای فارسی عمومی از مجموعه کتابهای آموزش زبان فارسی «پارسا» براساس نقشهای هفتگانه هلیدی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 273-303]
-
محتوای فرهنگی
بررسی محتوا و عناصر فرهنگی در کتاب درس «پرفا 1» برپایه انگاره تلفیقی کرتازی و جین و آداسکو و همکاران [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 337-353]
-
مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی جامعه المصطفی
بررسی کتابهای فارسی عمومی از مجموعه کتابهای آموزش زبان فارسی «پارسا» براساس نقشهای هفتگانه هلیدی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 273-303]
-
مرکز کنفوسیوس
بررسی وضعیت آموزش زبان چینی و فارسی در ایران و چین [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 71-98]
-
معناشناسی
بررسی تطبیقی واژة «گاو» در زبانهای چینی و فارسی از نظر معناشناسی و کاربردشناسی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 159-177]
-
مفاهیم دستوری
ارزیابی محتوای دستور در کتاب «پارسا» فارسی عمومی (1) در سطح مقدماتی، بر اساس رویکرد دستور آموزشی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 238-283]
-
منابع آموزش زبان فارسی
ارزیابی محتوای دستور در کتاب «پارسا» فارسی عمومی (1) در سطح مقدماتی، بر اساس رویکرد دستور آموزشی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 238-283]
-
منابع آموزشی
طراحی بازبینة جامع ارزیابی درسنامههای چهار مهارتی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 69-90]
-
مهارت خواندن
تهیه و تدوین متون خواندن برگرفته از قصههای کلیله ودمنه برای غیرفارسی زبانان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 131-169]
-
مهارت گوش دادن
راهبردهای مهارت گوش دادن در آموزش زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 285-306]
-
مهارت نگارش
رعایت اصول نگارش و ویرایش فارسی در نوشتار دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 99-130]
-
مهارتهای زبانی
راهبردهای مهارت گوش دادن در آموزش زبان فارسی به عنوان زبان دوم [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 285-306]
ن
-
نظریة انتخاب
ارزیابی تطبیقی و شخصیت محور داستانهای کتب فارسی متوسطة اول بر اساس نظریة انتخاب ویلیام گلاسر [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 43-68]
-
نقشهای هفتگانه زبان
تحلیل مقایسهای نقشهای هفتگانه هلیدی در کتابهای آموزش زبان «فارسی بیاموزیم» و «پارسا خواندن» [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 251-271]
-
نقشهای هفتگانه زبان
بررسی کتابهای فارسی عمومی از مجموعه کتابهای آموزش زبان فارسی «پارسا» براساس نقشهای هفتگانه هلیدی [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 273-303]
-
نگارش و ویرایش
رعایت اصول نگارش و ویرایش فارسی در نوشتار دانشجویان: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 99-130]
-
نمادهای حیوانی
مطالعه تطبیقی نمادهای حیوانی در ضربالمثلهای فارسی و عربی برای فارسیآموزی خارجیان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 179-206]
-
نمود در دستور زبان
بررسی تطبیقی ویژگیهای زمان دستوری و نمود در زبانهای فارسی و چینی براساس زبانشناسی پیکرهای [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 211-237]
-
نوشتار
ساختمان دستوری گروه اسمی در نوشتار فارسیآموزان عرب سطح فرامیانی (تحلیلی بر پایه نظریه عمومی زبان) [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 13-42]
و
-
ویلیام گلاسر
ارزیابی تطبیقی و شخصیت محور داستانهای کتب فارسی متوسطة اول بر اساس نظریة انتخاب ویلیام گلاسر [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 43-68]
ه
-
هویت اجتماعی
چالشهای هویت اجتماعی دانشجویان غیرفارسیزبان در ایران [دوره 9، شماره 17، 1402]
ی
-
یادگیری زبان فارسی
طراحی بازبینة جامع ارزیابی درسنامههای چهار مهارتی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان [دوره 9، شماره 17، 1402، صفحه 69-90]
-
یک جاده _ یک کمربند
بررسی وضعیت آموزش زبان چینی و فارسی در ایران و چین [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 71-98]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد